Paradoxul afacerilor de succes
Pentru a reuși în
afaceri, nu trebuie să consideraţi aceasta ca fiind cel mai important scop din
viața voastră; trebuie să vă amintiți că există ceva mai important - sufletul
vostru. Fanatismul şi dedicaţia la extrem nu reprezintă în nici un caz cele mai
sigure căi spre un succes financiar.
Jim Collins, autorul uneia dintre cele mai renumite cărți contemporane privind afacerile - „Good to Great and the Social Sectors: Why Business Thinking is Not the Answer”, - după ce a efectuat o cercetare îndelungată și extinsă, a fost surprins să descopere că succesele extaordinare în afaceri nu sunt obținute de companiile ale căror lideri sunt workaholici sau maniacali în muncă. Cei mai de succes lideri nu stau până târziu la birou și pentru ei timpul petrecut împreună cu familia este sfânt, deoarece sunt conştienţi de faptul că familia şi, în general, viața interioară a unei persoane este mai importantă decât orice întreprindere pe care o prezidează. Chiar dacă toţi cei vizaţi sunt bărbați.
Jim Collins, autorul uneia dintre cele mai renumite cărți contemporane privind afacerile - „Good to Great and the Social Sectors: Why Business Thinking is Not the Answer”, - după ce a efectuat o cercetare îndelungată și extinsă, a fost surprins să descopere că succesele extaordinare în afaceri nu sunt obținute de companiile ale căror lideri sunt workaholici sau maniacali în muncă. Cei mai de succes lideri nu stau până târziu la birou și pentru ei timpul petrecut împreună cu familia este sfânt, deoarece sunt conştienţi de faptul că familia şi, în general, viața interioară a unei persoane este mai importantă decât orice întreprindere pe care o prezidează. Chiar dacă toţi cei vizaţi sunt bărbați.
Traducere de Caşu Mariana după Dmitry Semenik
Comentarii
Trimiteți un comentariu