Disciplina

📜 Disciplina

📅 11 noiembrie

Copiii au nevoie de disciplină pentru a se simți în siguranță, așa cum au nevoie și adulții.
Disciplina înseamnă conștientizarea faptului că orice comportament are consecințe logice.
Disciplina înseamnă a-ți asuma responsabilitatea pentru comportamentul propriu și pentru consecințele acestuia.
Disciplina înseamnă puterea să aștepți ceea ce îți dorești.
Disciplina înseamnă să lupți și să lucrezi pentru ceea ce îți dorești.
Disciplina presupune capacitatea de a învăța și a aplica un nou comportament.
Disciplina presupune să fim acolo unde e bine să fim la timpul potrivit, indiferent de sentimentele noastre.
Disciplina înseamnă stabilirea obiectivelor în fiecare zi, fie că este vorba de programul nostru de recuperare sau doar de spălatul vaselor.
Disciplina presupune a avea încredere în faptul că obiectivele noastre vor fi atinse, în ciuda faptului că până acum nu sesizăm acest lucru.
Disciplina poate fi însoțită de complicații. E posibil să simțim frică, confuzie, nesiguranță.

Rezultatul îl vom vedea mai târziu.  Dar claritatea înțelegerii, de obicei, nu vine în momentul în care ne autodisciplinăm. Poate că nici nu realizăm cum înaintăm. În realitate, noi avansăm.
În timp ce ne autodisciplinăm, obiectivul nostru imediat este simplu: să ascultăm, să avem încredere și să faceți ceea ce ni se spune.

✴ Doamne, ajută-mă să capitulez în fața disciplinei. Ajută-mă să am recunoștință, știind că îți pasă de mine, în timp îmi oferi șansa să învăț și să mă disciplinez. Ajută-mă să înțeleg că rezultatul disciplinei și al cunoștințelor asimilitate va dezvolta și va concretiza ceva important în mine.

🖍 Traducere de Mariana Cașu după ©️Melody Beattie

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un gest "neconvenabil"

Frica de iubire

O femeie a plecat...