A trăi viața

📜 A trăi viaţa

📅 18 mai

Nu încetaţi să vă trăiţi viața! Adesea, atunci când ne confruntăm cu o problemă, revenim la vechile gânduri negative, dar o vom putea depăși, dacă suntem pozitivi și determinați. În timp ce relațiile ne sunt defectuoase, suntem constrânși să luăm o decizie, fie ne confruntăm cu depresia, vom reuși sa depășim toate acestea, când renunțăm la gândurile obsesive.

Refuzând viața și ordinea stabilită în ea, contribuim la acutizarea problemei și împiedicăm soluționarea ei.
Adesea, o soluție vine atunci când eliberăm evenimentele suficient pentru a ne trăi viața, ne întoarcem la îndatoririle zilnice și încetăm să analizăm în mod obsesiv problema noastră.

Uneori, deși nu avem sentimentul că ne-am fi detașat de probleme, vom acţiona „ca şi cum” am făcut-o deja, iar acest lucru ne va ajuta ulterior să materializăm intenția noastră.
Nu oferiţi forță problemei. Vă puteți strămuta atenţia de pe problemă pe viaţa voastră, cu încrederea că acest lucru vă va conduce spre o decizie mai rapidă.

🏵 Astăzi, voi continua să-mi trăiesc viața și să am grijă de rutina mea zilnică. Voi decide să nu mă preocup obsesiv de lucrurile care mă deranjează, indiferent de situație. Dacă îmi va lipsi sentimentul că m-am detaşat de evenimente, atunci voi acţiona „ca şi cum” am facut-o deja, până când sentimentele mele se vor sincroniza cu acțiunile mele.

🖍 Traducere de Mariana Cașu după ©Melody Beattie

🔔 Abonează-te la pagina 365 de Meditații pe Telegram https://t.me/meditatii365 şi fii la curent cu toate articolele de pe blog!
🌸🌸🌸🌸

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un gest "neconvenabil"

Frica de iubire

O femeie a plecat...