Controlul


📜 Controlul


📅 5 mai

Mulți dintre noi s-au străduit să facă totul, încât pământul "sa nu sară de pe axă", investind multă energie în acest scop. Ce va fi dacă vom lăsa lucrurile să se întâmple, dacă încetăm sa menținem pământul "pe axă", lăsându-l să se rotească în voie. El își va continua mișcarea. El va sta pe axă fără implicarea noastră. Noi ne eliberăm de această grijă și ne relaxăm, bucurându-ne de locul nostru în lume.

Controlul este o iluzie, în special acel control pe care îl practicăm noi. În realitate, controlul le oferă altor oameni, evenimentelor și bolilor precum alcoolismul puterea să ne conducă. Orice am încerca să ținem sub control, aceasta, de fapt, ne controlează pe noi și viața noastra.

În decursul timpului am controlat multe lucruri și multe persoane. Niciodata însă nu m-am bucurat de rezultatul pe care mi-l doream de pe urma controlului și a străduinţelor de a-i ține pe oameni în vizorul meu. Tot ce a rezultat a fost faptul că viața mea a devenit de necontrolat: atât în interior cât și în exterior.

În recuperare facem un schimb. Noi oferim viața noastră bazată pe control și primim ceva mai bun - o viață pe care o putem gestiona.

🔆 Astăzi, eu cedez o viață de control pentru o viață pe puterile mele.

🖍 Traducere de Mariana Cașu după ©Melody Beattie

🔔 Abonează-te la pagina 365 de Meditații pe Telegram https://t.me/meditatii365 şi fii la curent cu toate articolele de pe blog!
🔅🔅🔅🔅

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un gest "neconvenabil"

Frica de iubire

O femeie a plecat...