Frica și curajul





📜 A renunța la frică 

📅 7 mai

Frica stă la baza codependenței. Ea poate fi motivul care ne determină să controlăm o situație sau să ne neglijăm pe sine.

Mulți dintre noi am trăit dominați de frică, astfel încât nu putem distinge în prezent sentimentul fricii care ne încearcă sub masca altor sentimente. Ne-am obișnuit să fim îngrijorați si descurajați. Acest lucru ni se pare normal.

Pacea şi umilința ni se par incomode.
În anumite situații frica poate fi un sentiment util şi potrivit. E posibil să ne fi bazat pe frică în trecut pentru a ne apăra. În acest fel, soldații mizează pe acest sentiment care îi ajută să rămână în viață în timpul războiului. Acum însă, în recuperare, noi trăim diferit. 

A venit timpul să le mulțumim fricilor vechi pentru că ne-au ajutat să supraviețuim, apoi să ne luăm rămas bun de la ele. Bine ați venit pace, încredere, acceptare şi siguranță. Nu mai avem nevoie de atâtea frici. Vom fi atenți la frica sănătoasă, iar de celelalte ne vom elibera.

Vom fi atrași de sentimentul siguranței personale în prezent. Suntem în siguranță acum. Am hotărât să avem grijă de sine. Putem avea încredere in sine şi ne putem iubi pe sine.

🔆 Doamne, ajuta-mă să mă despart de nevoia de a simți frică. Substituie aceasta cu dorința de a simți pacea. Ajută-ma să fiu atent(ă) la sentimentul sănătos al fricii, iar de fricile bolnave să mă dezic.


🖍 Traducere de Mariana Cașu după ©Melody Beattie

🔔 Abonează-te la pagina 365 de Meditații pe Telegram https://t.me/meditatii365 şi fii la curent cu toate articolele de pe blog!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un gest "neconvenabil"

Frica de iubire

O femeie a plecat...